طراحی و تولید برد پکیج

طراحی و تولید برد پکیج شما تولیدکنندگان با گروه خبره گسترش تجارت فراسو

صفر تا صد طراحی و تولید پکیج شما

شرکت گسترش تجارت فراسو با سابقه‌ی چندین ساله‌ی خود در طراحی انواع بردهای لوازم برقی از قبیل برد جاروبرقی، به‌منظور ارتقا صنعت الکترونیک کشور و ارائه بهترین محصولات الکترونیکی، طراحی، تولید و کنترل کیفی برد پکیج های شما را با گروه خبره‌ی خود از صفر تا صد انجام می‌دهد.

طراحی

طراحی حرفه‌ای برد پکیج توسط تیم مجرب طراحی

چینش دقیق و صحیح قطعات در کنار هم، انتخاب قطر صحیح مسیرها، مدیریت صحیح دما، ، تست عملکرد قطعات و … از جمله مواردی هستند که تاثیر شگرفتی در نتیجه‌‎ی نهایی یک پروژه می‌گذارند. طراحان گسترش تجارت فراسو، با تجربه در طراحی انواع برد برای تولیدکنندگان و تمرکز بر رعایت نکات مهم طراحی، این فرایند را به نحو احسن انجام می‌دهند.

تولید انبوه برد در کارخانه

تامین قطعات موردنیاز برد

تهیه‌ی قطعات یکی دیگر از مراحل صفر تا صدی طراحی تا تولید در گسترش تجارت فراسو می‌باشد که توسط واحد بازرگانی صورت می‌گیرد. طراحی بی نقص بدون وجود قطعاتی که بتوانند ایده‌آل‌ترین کارکرد را از خود نشان دهند، کاری بیهوده است و تمام تلاش‌های طراحان را از بین می‌برد. واحد بازرگانی در فراسو، بهترین قطعات را از تامین کنندگان خارجی همکار خود خریداری می‌کند.

تشخیص زودهنگام نواقص برد

ساخت نمونه‌ی اولیه، تست، مونتاژ و تولید

شرکت فراسو، با ساخت نمونه اولیه برد و تست دقیق آن، محصولی را در اختیار تولیدکنندگان می‌گذارد تا از هر لحاظ بتواند رضایت آن‌ها را جلب کند. پس از جلب رضایت تولیدکنندگان، گسترش تجارت فراسو، با داشتن کارخانه گسترده و مجهز به تجهیزات روز و ظرفیت تولید بالا، فرایند مونتاژ و تولید در تیراژ موردنظر سازندگان محصولات الکترونیکی را آغاز می‌کند.

پکیج، سیستم گرمایشی مدرن و مجهز

امروزه پکیج سیستم گرمایشی متداول در بسیاری از ساختمان‌ها است و جایگزین سیستم‌های قدیمی چون آبگرمکن و بخاری‌ شده‌است. این سیستم گرمایش مدرن جهت تامین آب رادیاتورها و افزایش دمای محیط و تامین آب گرم مصرفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این سیستم با توجه به دو کارایی خود دارای دو سیستم متفاوت است که یکی از آن آب گرم رادیاتورها و دیگری آب گرم لوله کشی را تامین می‌کند. تنظیم دما و میزان فشار آب براساس دو عملکرد متفاوت به‌صورت جداگانه در پکیج طراحی می‌شود و کاربران برای تنظیم دمای رادیاتورها و افزایش یا کاهش دمای آب گرم از دو ولوم یا دکمه جدا استفاده می‌کنند. اکثر پکیج های مدرن دارای نمایشگرهای دیجیتال هستند تا کاربران علاوه بر مشاهده تغییرات دما، بتوانند از خطاهای رایج در پکیج مانند کاهش فشار آب مطلع شوند و با کمک راهنمای پکیج مشکل آن را رفع کنند و یا در صورت نیاز از یک تعمیرکار کمک بگیرند.

امکانات برتر برای تولیدکنندگان برتر

نمایشگرهای دیجیتال LED و LCD لمسی و غیرلمسی جهت نمایش تغییرات دما و خطاها
مانیتورینگ مداوم دما جهت نگه داشتن دمای دلخواه و یا جلوگیری از افزایش بیش از اندازه دما
سیستم فن دار جهت خارج کردن گازهای ناشی از احتراق شعله و خنک سازی محفظه احتراق
سیستم هشدار دهنده جهت تشخیص نشت مونوکسیدکربن
مطابق با استاندارد مصرف انرژی
گرم شدن آب توسط مبدل‌های حرارتی تکی یا دوبل
سیستم Auto Mode جهت تنظیم خودکار عملکرد دستگاه براساس شرایط محیط که منجر به کاهش مصرف انرژی می‌شود
سیستم Comfort Mode جهت دسترسی سریع به آب گرم هنگام باز کردن شیر با فعال نگه داشتن مبدل حرارتی ثانویه پکیج

طراحی و تولید برد پکیج شما زیر نظر مهندسان ما

پکیج خود را با طراحی دقیق و بهترین قطعات تولید کنید.

سایر خدمات شرکت