طراحی و تولید برد ماشین لباسشویی

طراحی و تولید برد ماشین لباسشویی شما

با ما درشرکت گسترش تجارت فراسو

فرایند اصولی، ضمانت بهترین کیفیت است

شرکت گسترش تجارت فراسو در تولید انواع برد لوازم خانگی از جمله برد لباسشویی، کیفیت و دقت را به عنوان دو ارزش مهم سازمان خود قرار داده و تمام فعالیت بخش‌های مختلف شرکت از جمله بازرگانی، طراحی، تولید، مونتاژ و کنترل کیفیت را به حفظ این دو ارزش ترغیب کرده‌است. فراسو طراحی و تولید برد ماشین لباسشویی را بنا به سفارش شما و با پایبندی به اصول و قواعد حرفه‌ای خود، به کمک تیمی جوان و باتجربه‌ در بخش طراحی و تولید انجام می‌دهد.

طراحی برد ماشین لباسشویی

طراحی حرفه‌ای برد ماشین لباسشویی براساس کارکرد موردنیاز

تامین قطعات برد با بالاترین کیفیت با هدف تضمین بهترین عملکرد

آزمایش و تست کیفی برد و اطمینان از کارکرد صحیح و بی‌نقص آن

تولید برد ماشین لباسشویی

ارائه‌ی برد نمونه و تولید برد به‌صورت انبوه بنا به درخواست مشتری

برد الکترونیکی، مغز ماشین لباسشویی

برد الکترونیکی ماشین لباس شویی اتوماتیک همانند مغز این دستگاه عمل می‌کند و اجرای انواع عملیات را برعهده دارد. این بردها به شکلی طراحی و برنامه‌ریزی می‌شوند که توانایی انجام برنامه‌های متعدد چون پرکردن لگن دستگاه، اضافه کردن مایع شوینده، توقف شست و شو، تخلیه آب و … را داشته باشند. زمانی که این برنامه‌ها از طریق پنل کنترل انتخاب شوند، برد دستگاه فرمان اجرای عملیات موردنظر را صادر کرده و ماشین لباسشویی کار خود را آغاز می‌کند. بروز هر نوع نقصی در برد، می‌تواند تمامی قابلیت‌های ماشین لباسشویی را از بین ببرد. به همین دلیل طراحی هوشمندانه و دقیق و استفاده از بهترین قطعات می‌تواند از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کند.

طراحی و تولید بردهای ساده

بردهای ساده ماشین لباسشویی چند عملیات ساده نظیر شست و شو، آبکشی و خشک کردن را انجام می‌دهند. طراحی این گونه بردها با توجه به سادگی فرایند در مقایسه با بردهای پیچیده آسان‌تر است. تیم متخصص فراسو، طراحی انواع بردهای ساده‌ی شما را با درنظر داشتن امکانات لازم، برعهده می‌گیرد.

 

طراحی و تولید بردهای پیچیده

پیچیدگی و تعدد برنامه‌های ماشین لباسشویی، تعداد و پیچیدگی بردهای ماشین لباسشویی را بیشتر می‌کند. طراحی تمامی بردهای پیچیده که توانایی اجرای انواع برنامه‌های پیشرفته از قبیل شست و شو با بخار آب، شست و شو با توجه به نوع پارچه، شست و شوی سریع، شست و شو در زمان مشخص و … را دارند، به‌صورت حرفه‌ای توسط شرکت فراسو انجام می‌شود.

 

تجربه‌ی یک همکاری شیرین با گسترش تجارت فراسو

جهت آغاز فرایند طراحی و تولید برد ماشین لباسشویی خود توسط متخصصان فراسو، با ما در ارتباط باشید.

سایر خدمات شرکت