سفارش خرید و واردات قطعات الکترونیکی از چین

گسترش تجارت فراسو با نظر به فاکتورهای پراهمیت شرکت‌ها، موسسات و تولیدکنندگان صنایع گوناگون کشور، از جمله کیفیت، هزینه، زمان و گارانتی و تجربه سالیان در حوزه واردات قطعات الکترونیکی از چین، قطعات موردنیاز شما را بدون واسطه از معتبرترین تامین کنندگان تامین خواهد کرد.

تامین قطعات از تامین کنندگان معتبر و شناخته شده

کاهش هزینه واردات با حذف دلالال و واردات مستقیم و بدون واسطه

تحویل به موقع سفارشات در بازه‌ی زمانی مشخص شده

ارائه‌ی گارانتی و ضمانت صحت قطعات الکترونیکی و امکان عودت

روند ثبت سفارش واردات قطعات الکترونیکی

مرحله اول

ثبت سفارش

برای ثبت درخواست خود، لازم است ابتدا وارد صفحه ثبت سفارش شده و از طریق فرم موجود، اطلاعات خود را برای ما ارسال کنید تا کارشناسان ما با شما تماس گرفته و به سفارش شما رسیدگی کنند.
مرحله دوم

ارسال لیست قطعات

پس از تماس کارشناسان و تایید سفارش، فایل اکسلی برای شما ارسال خواهد شد تا بتوانید قطعات موردنیاز خود و اطلاعات کامل آن‌ها را در آن درج کرده و از طریق فرم ثبت سفارش برای ما ارسال کنید.

 

مرحله سوم

استعلام قیمت

کارشناسان ما پس از دریافت لیست قطعات شما، فرایند استعلام گیری قیمت قطعات الکترونیکی موردنیاز شما را از تامین کنندگان معتبر چینی آغاز خواهند کرد.
مرحله چهار

ارائه نمونه

به‌منظور جلب اطمینان، شرکت فراسو، نمونه‌ای از قطعات سفارشی را با دریافت هزینه به شما عزیزان ارائه خواهد کرد تا بتوانید کالای سفارشی خود را بررسی کرده و سپس نسبت به خرید انبوه آن اقدام کنید.
مرحله پنجم

واردات انبوه قطعات

درصورت تایید قطعات نمونه از جانب شما، شرکت فراسو با عقد قرارداد، خرید انبوه قطعات الکترونیکی سفارشی را انجام داده و در بازه‌ی زمانی تعیین شده، محموله را به دست شما خواهد رساند.

چرا واردات قطعات؟

پیشرفت تکنولوژی منجر به توسعه و گستردگی تمامی صنایع شده و همین امر باعث شده است که تولیدکنندگان بسیاری از صنایع نیز به منظور رقابت با رقبای خارجی خود و عقب نماندن از بازار هدف، همواره درصدد بهبود محصولات خود باشند. این همگام سازی با پیشرفت‌های نوین جهان است که نیاز صنایع به قطعات الکترونیکی جدید و متعدد را افزایش داده است. اما متاسفانه چهره‌ی قدیمی بازار، پاسخ‌گوی نیازهای جدید نیست و به منظور همگام شدن با تکنولوژی رو به رشد و رفع نیازهای نوین، به تغییرات عمده‌ای نیاز دارد. قیمت بالای خرید برخی قطعات از بازار داخلی، هزینه نهایی ساخت بسیاری از محصولات را به طرز قابل توجهی افزایش می‌دهد.

به علاوه، نبود برخی قطعات الکترونیک در بازار نیز تولید داخلی را با مشکلات متعددی رو به رو می‌کند. از جمله مشکلات عمده می‌توان به کمبود قطعات اشاره کرد. کمبود قطعات می‌تواند آسیب جدی به خط تولید صنایع گوناگون وارد کرده و یا حتی باعث توقف آن شود. توقف خط تولید نیز به معنای عدم فروش و افزایش هزینه‌ها است و در نهایت به ورشکستی منتهی خواهد شد. خوشبختانه در این میان واردات قطعات الکترونیکی بهترین گزینه برای تامین نیاز بازار است.

روندی آسان‌تر برای خرید قطعات الکترونیکی از چین

وجود تحریم علیه ایران و افزایش نرخ ارز، تامین قطعات را دشوار کرده است. به‌علاوه، دلالال و واسطه‌های متعدد نیز باعث افزایش هزینه‌ی واردات شده و واردات قطعات الکترونیکی را به فرایندی ترسناک و پرهزینه تبدیل کرده‌اند. فرایندی که در نگاه تولیدکنندگان به‌صرفه نخواهد بود. اما ما با دانش تخصصی و تجربه بیش از 15 سال در صنعت الکترونیک و تامین قطعات بسیاری از تولیدکنندگان صنایع، روند واردات قطعات الکترونیکی موردنیاز شما را با خرید مستقیم از تامین کنندگان معتبر چین و ارائه‌ی مناسب‌ترین قیمت برای شما عزیزان آسان خواهیم کرد.

تامین قطعات الکترونیکی در کنار طراحی و تولید

یکی از مراحل فرایند تولید برد الکترونیکی، تهیه قطعات الکترونیکی براساس نیاز برد می‌باشد. ما به عنوان تولیدکننده برد الکترونیکی، در صورت دریافت سفارش ساخت برد از جانب شما، پس از طراحی برد و چاپ نمونه‌ی اولیه آن، با تهیه لیست قطعات موردنیاز  و خرید آن‌ها از تامین کنندگان معتبر در کشور چین، دغدغه‌ی شما در رابطه با قطعات را نیز از بین خواهیم برد. واردات قطعات الکترونیکی از چین بر حسب کارکرد برد سفارشی شما و بنابه حساسیت هر قطعه در کارکرد مربوطه انجام خواهد شد.

خرید قطعات با سطوح کیفی متعدد براساس بودجه شما

هزینه خرید قطعات الکترونیکی از چین، با توجه به کیفیتی که شما از قطعات انتظار دارید، متفاوت خواهد بود. بسیاری از تولیدکنندگان برحسب حساسیت کار، به دنبال به‌کارگیری قطعاتی با بالاترین کیفیت هستند. در حالی که برخی دیگر بنابه بودجه‌ی محدود، توانایی خرید قطعاتی با قیمت های بالا را ندارند. شرکت فراسو با آگاهی نسبت به دغدغه‌ی تولیدکنندگان، در فرایند استعلام قیمت کالاهای سفارشی شما، قطعات الکترونیکی را با سطوح کیفی و قیمت های متعدد به شما ارائه خواهد کرد تا نسبت به کیفیت قطعات و هزینه‌ی آن، آگاهی داشته و براساس شناخت حاصل شده تصمیم‌گیری کنید.

نکات ضروری در خرید قطعات الکترونیکی

تامین کنندگان معتبر

شاید مهم‌ترین فاکتور در فرایند واردات قطعات الکترونیکی، انتخاب تامین کنندگانی معتبر باشد. انتخاب این تامین کنندگان، تعیین‌کننده‌ی کیفیت قطعاتی بوده و می‌تواند زمینه را برای ایجاد یک همکاری طولانی مدت برپایه‌ی اعتماد فراهم کند. ما با سال‌ها تجربه در این حوزه، با بسیاری از معتبرترین تامین کنندگان قطعات الکترونیکی در چین همکاری داشته‌ایم و شناخت کاملی نسبت به آن‌ها پیدا کرده‌ایم. لذا اعتبار این افراد را تضمین کرده و مطابق با نیاز شما، بهترین گزینه را ارائه خواهیم کرد.

 

گارانتی قطعات

گارانتی قطعات الکترونیکی که از سایر کشورها خریداری شده و وارد ایران می‌شوند، یکی از مسائل نگران‌کننده برای تولیدکنندگان انواع بردهای الکترونیکی است. بسیاری از قطعات ممکن است به اشتباه با قطعات سفارش داده شده مطابقت نداشته باشند و یا دارای نقص فنی باشند. از این رو، ما با ارائه‌ی گارانتی، خود را موظف به تضمین اصالت و صحت کالای شما می‌دانیم و به دنبال جلب رضایت شما هستیم. با گارانتی قطعات در مجموعه فراسو، شما امکان بازگشت قطعات با شرایط ذکر شده را خواهید داشت.

شرایط بسته بندی و حمل و نقل

بسته بندی و شرایط حمل قطعات خریداری شده از خارج به دلیل ظرافت قطعات الکترونیک و آسیب پذیری آن‌ها مسئله‌ای است که نیازمند توجه و دقت بسیاری می‌باشد. ما با نظر به این موضوع تمام اصول لازم در بسته بندی و حمل صحیح قطعات سفارشی شما را رعایت کرده تا از آسیب رسیدن به قطعات شما جلوگیری کنیم.

روش‌های حمل قطعات

قطعات سفارشی شما به دو دریایی و هوایی وارد کشور می‌شوند. هزینه و زمان تحویل قطعات به شما براساس روش واردات متفاوت خواهد بود. واردات قطعات الکترونیکی از راه هوایی هزینه‌ی بیشتری نسبت به روش دریایی خواهد داشت. با این حال زمان تحویل قطعات در روش هوایی، نسبت به روش دریایی کوتاه‌تر خواهد بود. در فراسو عمدتا قطعاتی چون خازن و مقاومت به روش دریایی و قطعاتی چون انواع ماژول ها و آی سی ها به روش هوایی وارد کشور خواهند شد.

راحتی واردات را با ما تجربه کنید

سفارش واردات قطعات الکترونیکی خود را ثبت کنید و از تیم مجرب ما بهترین خدمات را دریافت کنید

سوالات متداول شما

برای سفارش خرید قطعات الکترونیکی از خارج می‌توانید روند ذکر شده در ابتدای این صفحه را مطالعه کنید و پس از آن به صفحه ثبت سفارش رفته و با در نظر داشتن نکات ذکر شده اقدام به ثبت سفارش کنید.

علاوه بر هزینه‌ی قطعات الکترونیکی سفارشی شما، هزینه‌هایی چون ارسال کالا از چین به ایران، ترخیص کالا در گمرک و کارمزد شرکت در هزینه‌ی نهایی اعلام شده به شما، درنظر گرفته می‌شود.

زمان تحویل بارهای هوایی 25 الی 35 روز کاری و زمان تحویل بارهای دریایی 2 و نیم الی 3 و نیم ماه می‌باشد.

واردات قطعات الکترونیکی عمدتا به دو روش دریایی و هوایی صورت می‌گیرد.

شرکت فراسو همواره در تلاش بوده است تا با بهترین و معتبرترین تامین کنندگان چینی همکاری کند و انواع قطعات موردنیاز آن‌ها را هر چند نایاب با توجه به الزامات آن‌ها تهیه کند.

بله، با نهایی شدن سفارش، فاکتور رسمی قطعات الکترونیکی موردنظر شما صادر شده و به شما تحویل داده خواهد شد.