سفارش طراحی و تولید برد الکترونیکی

به لطف حضور گروه مجرب در واحد طراحی گسترش تجارت فراسو، طراحی بردهای الکترونیکی موردنظر شما را براساس استانداردهای لازم و اصول طراحی انجام خواهیم داد تا بهترین طراحی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به شما ارائه کرده و با داشتن پیشرفته‌ترین تجهیزات در کارخانه، تولید بردهایی با کیفیت در حجم انبوه را آغاز کنیم.

طراحی و تولید برد الکترونیکی

خدمات ما در حوزه طراحی و تولید

تامین قطعات

تهیه قطعات لازم و تولید اولیه برد

طراحی بهینه

طراحی بهینه و استاندارد

تولید انبوه برد در کارخانه

تولید انبوه برد با تجهیزات پیشرفته

تست کیفی برد

تست کیفی برد پس از تولید

طراحی

طراحی برد ترکیبی از هنر، دانش و تجربه

طراحی بردهای الکترونیکی تنها یک دانش نیست، بلکه به عنوان هنری با ارزش نیز به شمار می‌آید. هنری که با تجربه و دانش ترکیب شده است تا بهترین نتیجه را ارائه کند.

طراحان بردهای الکترونیکی می‌توانند با انتخاب مواد، قطعات لازم و چگونگی ساخت مسیرها از خلاقیت خود استفاده کنند و به این شکل هنر خود را به نمایش بگذارند. از طرفی لازم است این هنر با دانش و تجربه همراه شده و طراحی بردها براساس درخواست مشتریان با نظر به اصول و استانداردهای لازم انجام شود.

طراحی یک برد مدار چاپی از یک مدار ساده گرفته تا مداری پیچیده، در نتیجه‌ی تلاش فراوان متخصصان این حوزه حاصل می‌شود. ما نیز در فراسو با بهره‌گیری از هنر و دانش گروه متخصص خود و تجربه‌ی سال‌ها انجام پروژه‌های گوناگون برای مشتریان، تمامی سفارشات شما در حوزه طراحی را پذیرا هستیم.

طراحی اصولی و بهینه برد شما

طراحی حرفه‌ای تنها به رعایت اصول طراحی و دانش کافی در این حوزه ختم نمی‌شود. یکی از دغدغه‌های طراحان حرفه‌ای بردهای الکترونیکی ، علاوه بر رعایت اصول لازم، طراحی بهینه و کاهش هزینه‌های مشتریان است. چینش قطعات بر روی بردهای الکترونیکی نیازمند رعایت اصولی است که طراحان حرفه‌ای از آن آگاه‌اند، اما چینش قطعات در بردهایی با ابعاد کوچک به منظور قرارگیری در دستگاه‌های الکترونیکی خاص، دانشی است که تیم ما با بهره‌گیری از آن، در تلاش است تا نه تنها بردهایی خالی از هر گونه نقص و مشکل را به شما تولید کنندگان تحویل دهد، بلکه به نحوی آن را طراحی کند که منجر به کاهش هزینه‌های شما شود.

تمامی مراحل طراحی بردهای الکترونیکی شما را براساس اصول طراحی و نوین‌ترین روش‌های بهینه‌سازی طراحی خواهیم کرد تا از هزینه‌های اضافی شما عزیزان کاسته و بهترین را به شما ارائه دهیم.

طراحی اصولی برد الکترونیکی
تولید برد الکترونیکی با کیفیت و ارائه‌ی به موقع آن

تولید برد الکترونیکی با کیفیت و پایبندی به زمان‌بندی مشتریان

شرکت‌های حرفه‌ای و متخصص در زمینه‌ی تولید برد الکترونیکی همواره پایبند اصول حرفه‌ای لازم در کار بوده و این موضوع را به مشتریان خود تضمین خواهند کرد. دو فاکتور ضروری و حیاتی که در انتخاب یک سازنده در نظر گرفته می‌شود و نشان‌دهنده‌ی اعتبار او است، ارائه‌ی کیفیتی عالی و پایبندی به زمان‌بندی مشتریان می‌باشد. از قطعات به کارگرفته در یک برد گرفته تا تجهیزاتی که در روند تولید برد و تست آن مورد استفاده قرار می‌گیرد، باید از کیفیت لازم برای یک محصول نهایی استاندارد و کارآمد براساس نیاز مشتریان، بهره‌مند باشند.

علاوه بر این موضوع ارائه‌ی به موقع برد به صنایع گوناگون براساس زمان‌بندی آن‌ها، تعیین کننده‌ی موفقیت، کسب سود و یا زیان آن‌ها بوده و به همین جهت از جمله مسائل عمده‌ای است که در انتخاب تولید کنندگان لحاظ خواهد شد. ما که سال‌ها است در این حوزه مشغول فعالیت هستیم، در تلاشیم تا این دو فاکتور حیاتی را در همکاری خود با بسیاری از تولید کنندگان محصولات الکترونیکی کشور رعایت کرده و رضایت خاطر این دوستان را فراهم آوریم.

بازگشت هزینه‎‌‌ی طراحی درصورت تولید انبوه برد الکترونیکی

ممکن شما ایده‌ای در سر داشته باشید و یا به دنبال طراحی بردی مشابه یک برد خارجی باشید. با مراجعه به ما، سفارش طراحی برد الکترونیکی خود را ثبت می‌کنید. ما نیز پس از اقدامات لازم، طراحی و ساخت نمونه‌ی اولیه برد موردنظر را شروع کرده و آن را در زمان مقرر تحویل می‌دهیم و درصورت درخواست شما تولید انبوه برد را آغاز خواهیم کرد.

اما تولید انبوه برد الکترونیکی شما تولید کنندگان گرامی توسط گروه متخصص ما تنها به این جا ختم نمی‌شود. ما با بازگشت هزینه‌ی طراحی در زمان تولید انبوه برد الکترونیکی شما، درصدد کاهش هزینه‌ها و جلب رضایت شما عزیزان هستیم.

بازگشت هزینه طراحی در صورت تولید انبوه برد الکترونیکی

سفارش طراحی و تولید بردهای الکترونیکی

با طراحی بهینه و تولید اصولی از هزینه‌های اضافی خود بکاهید