سفارش تولید برد لوازم خانگی

با تجربه سالیان و دانش عمیق در ساخت بردهای الکترونیکی، همراه با دانش و هنر طراحی، ما در شرکت گسترش تجارت فراسو توانایی تولید انواع بردهای لوازم خانگی از جمله هود، یخچال، ماشین لباسشویی، پکیج، جاروبرقی ، محافظ الکتریکی و … را داشته و آماده‌ی آغاز همکاری با شما تولید کنندگان گرامی هستیم.

ماشین لباس شویی

تولید برد ماشین لباسشویی

یخچال

تولید برد یخچال

جاروبرقی

تولید برد جاروبرقی

هود

تولید برد هود

پکیج

تولید برد پکیج


اهمیت بردهای الکترونیکی در لوازم خانگی

تمام قابلیت‌های لوازم الکترونیکی داخل منازل از جمله یخچال، ماکروویو، جاروبرقی ، هود ، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، پکیج و غیره توسط بردهای الکترونیکی ممکن می‌شود. برای مثال به محض فشردن دکمه‌ی روشن جاروبرقی، موتور آن روشن شده و به محض فشردن دکمه‌ی خاموش، موتور خاموش خواهد شد.

این فرایند و حتی فرایندهای پیچیده‌تر همگی توسط بردها صورت می‌گیرند. نوع قطعات و نحوه‌ی چینش آن‌ها عملکرد هر ابزار الکترونیکی را مشخص می‌کند. به کارگیری قطعاتی غیراورجینال به منظور انجام برخی از عملکردهای حساس در بردهای لوازم خانگی، علاوه بر خسارت مالی، می‌تواند منجر به خسارت جانی شود و به‌طور کلی بذر ناامیدی از لوازم خانگی برند خریداری شده را در قلب مخاطب بکارد. این موضوع نشان می‌دهد که بردهای الکترونیکی تنها ابزاری ساده برای ساخت یک محصول الکترونیکی نیستند، بلکه آن‌ها آینده‌ی تولیدکنندگان و تصویری را در ذهن مخاطبان ایجاد می‌کنند که برای همیشه باقی خواهد ماند.

برد الکترونیکی لوازم خانگی

با ما به عنوان برندی با کیفیت در حوزه‌ی لوازم خانگی شناخته شوید

تولید انواع بردهای لوازم خانگی

لوازم خانگی به بخشی ضروری و البته جدایی ناپذیری از هر خانه تبدیل شده است. شاید در گذشته تنها وجود تعدادی لوازم برای شروع زندگی کفایت می‌کرد اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و گرایش همگانی به زندگی آسان‌تر، تعداد لوازم برقی مصرفی در منازل افزایش یافته است.

هر یک از لوازم برقی که در خانه‌های شما یافت می‌شود، عملکرد و قابلیت‌های متعددی دارد و با نظر به ابعاد دستگاه‌ها، در سایزهای متعددی به بازار عرضه می‌شود. علاوه بر قابلیت‌های هر برد، ارزیابی عمکلرد آن‌ها و اطمینان حاصل کردن از صحت آن نیز متفاوت خواهد بود. اما ساخت برد لوازم خانگی تخصص ماست. ما به عنوان تولید کننده برد لوازم خانگی، با امکان تولید انواع برد چون یخچال، جاروبرقی، هود، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، پکیج و سایر لوازم برقی و … و با نظر به اهمیت ویژه‌ی برد لوازم خانگی ، هر گونه سفارش در حوزه طراحی برد و ساخت و تولید آن را می‌پذیریم.

تولید برد یخچال

برد یخچال مسئول کنترل عملکرد موتور و تنظیم دما است. در صورت عدم کارکرد صحیح برد، ممکن است موتور یخچال شما به خوبی کار نکند یا اصلا روشن نشود، دمای یخچال بیش از اندازه سرد یا بیش از اندازه گرم شود. تمامی عیوبی که ذکر کردیم در نتیجه‌ی عوامل متعددی به وقوع می‌پیونند. از جمله عدم استفاده از قطعات مناسب، طراحی ضعیف و قرارگیری اشتباه قطعات بر روی برد، عدم مقاومت قطعات در برابر شرایط محیطی. اما در اینجا به درخواست شما بردهایی را خواهیم ساخت که مشکلات احتمالی و نگران‌کننده را به حداقل برساند.

یخچال
جاروبرقی

برد جاروبرقی

جاروبرقی یکی دیگر از لوازم خانگی پر استفاده در منازل است. برد این وسیله‌ی الکترونیکی، مسئول راه اندازی موتور در بالاترین سرعت است تا بدین وسیله مکش لازم برای جمع کردن گرد و غبار و آشغال‌ها را ایجاد کند. این برد که عمده فعالیت های اصلی را برعهده دارد، می‌تواند براثر وجود رطوبت، حرارت یا فشار آسیب ببیند و نیاز به تعمیر و تعویض قطعات داشته باشد. اما ما در تلاشیم تا در تولید برد این ابزار پرکاربرد نیز، راه‌کارهای متعددی ارائه کنیم و با رعایت اصول لازم در ساخت برد جاروبرقی، کیفیت محصول تولیدی را به شما تضمین کنیم.

تولید برد ماشین لباسشویی

بردهای ماشین لباسشویی بسته به نوع و پیچیدگی کارکرد آن، قابلیت‌‎های متعددی دارند. در یک ماشین لباسشویی ساده، برد الکترونیکی تنها وظیفه‌ی انجام کارهای اساسی و ابتدایی مانند چرخیدن، شستن و آب کشیدن را دارد. اما مسلما این قابلیت‌ها در نمونه‌های پیشرفته، پیچیده‌تر خواهند بود. صرف نظر از قابلیت‌های ساده یا پیچیده، بردهای الکترونیکی این دستگاه می‌توانند بنا به کارکرد آن طراحی شوند و این کار توسط گروه متخصص ما براساس دستورالعمل شما به بهترین شکل انجام خواهد شد.

بهترین قطعات براساس حساسیت برد شما

حساسیت قطعاتی که در تولید برد لوازم خانگی به کار می‌رود، طول عمر محصولات را مشخص خواهد کرد. مشتریان نهایی لوازم خانگی نیز انتظار دارند که محصولات الکترونیکی موردنظر خود را با کیفیت مطلوبی تهیه کنند. به همین دلیل تولیدکنندگان لوازم خانگی به دنبال برآورده کردن این نیاز مشتریان، درصدد استفاده ساخت اصولی بردها و به کارگیری قطعاتی مناسب با نظر به اهمیت آن‌ها هستند.

هر قطعه در بردهای الکترونیکی از حساسیت مشخصی برخوردار است و عدم اعتنا به این موضوع ضرر و زیان زیادی را برای شما تولیدکنندگان عزیز به همراه خواهد داشت.

در همین راستا، تامین قطعات نیز به بهترین شکل انجام خواهد شد. ما قطعات اورجینال و غیراورجینال مورد نیاز برد شما را با نظر به حساسیت و کاربرد آن‌ها و البته بودجه‌ی شما تهیه کرده و به کار خواهیم گرفت و تولید انبوه را به درخواست شما آغاز خواهیم کرد.

ساخت و تولید برد الکترونیکی لوازم خانگی تخصص ماست

همین الان می‌توانید سفارش خود را ثبت کنید