مهندسی معکوس بردهای الکترونیکی

مهندسی معکوس برد الکترونیکی شما با تیم با تجربه و حرفه‌ای فراسو

ما با طراحی بهینه، استفاده از تجهیزات مدرن، بهینه سازی استفاده از قطعات، ارائه خدمات گوناگون از جمله امکان سفارشی سازی برد، امکان دریافت مشاوره در خصوص قطعات، در تلاشیم تا از هزینه‌ها کاسته و برد شما را به مشابه نمونه‌ی اصلی تبدیل کنیم.


در تمامی مراحل همراه شما خواهیم بود

مهندس معکوس بردهای الکترونیکی به معنای تجزیه و تحلیل یک محصول نهایی به منظور شناسایی چگونگی عملکرد و دستیابی به طرح اصلی آن است.
انجام این فرایند از حساسیت بالایی برخوردار است و هر کسی از عهده‌ی انجام آن بر نمی‌آید. عدم دانش کافی در شناسایی قطعات، عدم استفاده از تجهیزات مناسب و نوین به منظور طراحی، دمونتاژ و به طور کلی هر اشتباهی در تمامی مراحل این کار حساس، منجر به تلف شدن سرمایه و زمان با ارزش شما خواهد شد.

اما تیم حرفه‌ای و با تجربه ما در شرکت گسترش فراسو که سال‌هاست مهندسی معکوس بردهای متعددی از مشتریان را در سراسر ایران انجام داده است، با نظر به این مشکلات، در تلاشیم تا برد شما را مانند نمونه‌ی اصلی دربیاوریم، بهترین کیفیت را ارائه کنیم، هزینه‌ها را کاهش دهیم و در نهایت بتوانیم به موقع بهترین را به شما تحویل دهیم.


دلایل عمده انتخاب مهندسی معکوس

این فرایند که درسال‌های گذشته در صنعت الکترونیکی افزایش چشمگیری داشته، به دلایل متعددی مورد استقبال قرار گرفته است.

کمبود تولید برد موردنظر در داخل کشور

عدم دسترسی به طرح اولیه برد موردنظر

هزینه سنگین واردات برد الکترونیکی موردنظر

توقف تولید برد موردنظر از سوی تامین کنندگان

قدیمی بودن بردهای موجود

پیشی گرفتن از رقبا در بازار موردنظر

نیاز به دسترسی به تکنولوژی دنیا و به روزبودن


با ما از تمامی مزایای مهندسی معکوس برد الکترونیکی بهره‌مند شوید

امکان دسترسی به طرح اولیه برد الکترونیکی

در بسیاری مواقع امکان دسترسی به طرح اولیه بردها که اطلاعات دقیقی در رابطه با مشخصات آن می‌دهد، وجود ندارد. تنها راهی که با استفاده از آن می‌توان در این شرایط به اطلاعات فنی و طرح اصلی یک برد دست پیدا کرد، مهندسی معکوس می‌باشد. با این روش شما می‌توانید به اطلاعات برد دست پیدا کنید و در جهت تعمیر و یا تولید آن استفاده کنید.
2132987

امکان مهندسی معکوس بردهای قدیمی

بردهای الکترونیکی نقش اساسی در عملکرد محصولات دارند. ممکن است شما دارای محصولی با برد قدیمی هستید که وجود آن برای عمکلرد محصول ضروری است. در این شرایط اگر برد محصول دچار مشکل شود، شما قادر جاگزینی یا تعمیر آن نخواهید بود. در این شرایط مهندسی معکوس برد الکترونیکی بهترین گزینه برای شما خواهد بود. زیرا به شما کمک می‌کند تا بتوانید برد الکترونیکی محصول موردنظر خود را برای همیشه در دست داشته باشید و یا بتوانید در صورت خرابی، آن را با نمونه‌ی همسان جایگزین کنید.

ارائه‌ی برد رقابتی در مقایسه با بردهای خارجی

برای عقب نماندن از رقبا، همیشه لازم است که به دنبال روشی نوین برای پیشرفت و ارتقا محصولات بود. یکی از این روش های معمول و پربازده، مهندسی معکوس است. با این فرایند شما این امکان را خواهید داشت تا طراحی بردهای خارجی را بررسی کرده، به ضعف و نقاط قوت آن پی برده و در نهایت بردی تولید کنید که امکانات بیشتر و کیفیت مطلوب‌تری داشته باشد و بتواند با نمونه‌های خارجی رقابت کند.
circuit-board
2331993

ارائه ی قیمتی رقابتی

قیمت بالای بسیاری از بردهای الکترونیکی به دلیل هزینه بالای تولید آن می‌باشد. عدم وجود رقابت منجر به افزایش قیمت خواهد شد. اما شما می‌توانید این مشکل را رفع کنید. با طراحی بهینه و استفاده بهینه از قطعات این امکان وجود دارد که هزینه‌ی تولید بسیاری از بردها کاهش پیدا کنند. با این روش قیمت نهایی محصول شما کاهش خواهد یافت و توانایی رقابت با محصولات خارجی را خواهید داشت.

ارتقا سطح کیفی محصولات الکترونیکی کشور

با مهندسی معکوس بردهای الکترونیکی شما قادر خواهید بود که نقشی در ارتقا سطح کیفی محصولات الکترونیکی کشور داشته باشید. اما این روش چگونه ممکن است؟

با این فرایند شما می‌توانید به ضعف و مشکلات متعدد در بردها پی برده و درصدد رفع آن اقدام کنید که این منجر به تولید محصولی نهایی با کیفیت تر و به طور کلی باعث ارتقا سطح کیفی محصولات الکترونیکی کشور عزیزمان خواهد شد.

مراحل مهندسی معکوس برد الکترونیکی شما در شرکت گسترش تجارت فراسو

1. اندازه‌گیری قطعات و مشخص کردن نوع آن‌ها

2. تهیه‌ی طرح اولیه مدار

3. دمونتاژ قطعات

4. طراحی مدار با کمک نرم افزار

5. چاپ نمونه‌ی اولیه برد

6. تهیه لیست قطعات و خرید آن

7. مونتاژ قطعات

8. تست نهایی برد تولید شده

مراحل مهندسی معکوس برد الکترونیکی شما در شرکت گسترش تجارت فراسو

1. اندازه‌گیری قطعات و مشخص کردن نوع آن‌ها

5. چاپ نمونه‌ی اولیه برد

2. تهیه‌ی طرح اولیه مدار

6. تهیه لیست قطعات و خرید آن

3. دمونتاژ قطعات

7. مونتاژ قطعات

4. طراحی مدار با کمک نرم افزار

8. تست نهایی برد تولید شده

به دنبال ارائه بهترین ها هستیم...

سفارشات خود را با ما در میان بگذارید.